דבר ראש הישיבה

בס"ד 'האדם הישר צריך להאמין בחייו.. שיאמין בחיי עצמו..' כותב הרב קוק באורות התורה , יסוד ראשוני בחינוך הנער לגלות לו את אוצרותיו ואת הכוחות הטובים הטמונים בו, מתוך גילויים אלו

בס"ד

'האדם הישר צריך להאמין בחייו.. שיאמין בחיי עצמו..'
כותב הרב קוק באורות התורה ,

יסוד ראשוני בחינוך הנער לגלות לו את אוצרותיו ואת הכוחות הטובים הטמונים בו, מתוך גילויים אלו הוא יאמין בעצמו , זה יעניק לו ביטחון נפשי .

ישיבתנו תחנך להעצמה אישית של התלמיד , לתת לו מקום וביטוי לפתח את הכוחות הללו , מתוך אמונה תמידית בכישרונות אלו.

'התורה צריכה שתהיה נר לרגלו '
המעיין שממנו ישאב כוחות אלו היא התורה הקדושה , היא מכוונת לדרך הטובה והישרה , מעניקה חיים משמעותיים ובונה אישיות אידיאלית .

בישיבתנו התלמידים יתחנכו לאהבת תורה, לשמירת תורה ומצווה מתוך הסברה ולימוד תמידי . הם יחונכו כבוגרים שמקימים משפחה המושתת על ערכי הדת ,
וכאזרחים ציוניים שאוהבים את מדינתנו, תורמים לה ומעורבים בחיים הישראליים במדינת ישראל.

המעמד התמידי צריך להיות הביטחון הנפשי
ישיבתנו רואה את התלמיד כמי שעומד במרכז העשייה החינוכית ובאחריותה למצוא את המסילה המיוחדת ללב התלמיד הן מבחינה ערכית והן מבחינה לימודית ולהצמיח אותו באופן אישי.
לכן ישיבתנו שמה לה למטרה לחנך למצוינות ערכית ולצמיחה אישית של כל תלמיד.
עולם חסד יבנה
ישיבתנו רואה עצמה שותפה פעילה בעשייה הקהילתית וההתנדבותית בפעילויות לנוער ובחסד בקהילה.
אנחנו מקדמים פיתוח מנהיגות צעירה בין התלמידים מתוך מכוונות לראות בישיבה כמקום שלהם , וכן לכווין אותם לחיים מנהיגותיים בעתיד.

הצוות החינוכי פועל מתוך תחושת שליחות עליונה ומגלה אהבה גדול לכלל התלמידים וכן אמונה ביכולותיהם ובכוחותיהם.
הרבי צבי יהודה הכהן קוק התווה לנו דרך בחינוך ואמר שמחנך הוא תנור חם שנובע מתוכו ומחמם את חניכיו. הצוות לומד באופן תמידי ומשתלם ומתוך אהבת הלימוד שבתוכו והרצון להתחדש זה ישפיע רבות על התלמידים בישיבה לדורות.

עצמותו כולה היא אות אחת מן התורה
התלמיד גדל בסביבה טבעית של משפחה ולכן ישיבתנו תשאף תמיד לקשר מעמיק עם המשפחות היקרות , אנחנו רואים בהם שותפים אמיתיים לבניין החינוכי המוצלח שיקום בע"ה באמונה גדולה ובאהבה רבה.

שנה טובה ומוצלחת
סיון סרור
ראש הישיבה